wtorek, 28 lipca 2015

Drewniane stołki

Stołki wracają do łask! 

Drewno jest tak wdzięcznym materiałem, że da się z niego wykonać cuda. 
Dostępne są przeróżne stołki z drewna egzotycznego, idealnie wyrzeźbione, gięte oraz w surowych formach.
Dziś chciałabym pokazać Wam dwa modele stołków. 


Przyjemny włochacz lub gładki drewniany. Oba wygladaja świetnie. 
Który wybieracie ???











Stołki wpasowują się niemalże w każde wnętrze. 
Są pięknym uzupełnieniem, ocieplaczem zimnych skandynawskich wnętrz.
Mogą być świetnym wyposażeniem w naszych sypialniach, łazienkach, kuchniach czy przedpokojach.
 Pomysłowość nie zna granic, odrobina kreatywności, kawał drewna i gotowe.


Oto przykładowe aranżacje ze stołkami w roli głównej:

zrodlo: www.pinterest.com

zrodlo: www.pinterest.com


wtorek, 21 lipca 2015

Druciaki


Były już druciaki w wersji dużych koszy oraz małych koszyczków...a wiec dzis pora na świeczniki.
Polecam Wam ciekawy wzór drucianych świeczników w 3 przyjemnych kolorach.



Niebanalny wygląd sprawia, że możemy je dopasować do każdego wnętrza. 
Nie sa zabudowane, a więc blask palącej się świeczki będzie przyjemnie oświetlał wnętrze.


Który kolor wybieracie???
Pozdrawiam.

sobota, 18 lipca 2015

Royal Boch


Witajcie.
Czasami zagladam do sklepiku ze starociami.  
Tym razem znalazlam maly porcelanowy zestaw kawowy firmy Royal Boch za jedyne 9 euro. (Udalo sie wynegocjowac nizsza cene ) Jestem bardzo zadowolona z mojej zdobyczy. 



Jest to zestaw dla 4 osob. 


Cukiernica,  dzbanuszek na mleko oraz 4 filizanki z talezykiem. 


Juz popijam w nich kawe. 
Milego weekendu kochani! 
Pozdrawiam

piątek, 17 lipca 2015

Drewniany swiecznik


Dzis chciałabym Wam pokazać jakże prosty świecznik wykonany z plastra drewna.


Niewielki okrągły plaster drewna, a w nim wyciete otwory na małe swieczki zwane potocznie ikeiki,




Bardzo lubie drewniane dodatki w moim domu.
A jaka jest Wasza opinia ???
 Pozdrawiam




czwartek, 16 lipca 2015

Druciaki


Witajcie. 
Dzis mamy piekna, sloneczna pogode a wiec i u mnie kolorowo. 
Kolorowe druciaki....lubicie? ??
Ciekawy dodatek do kazdego wnetrza. 
Moze zostac wykorzystany w sypialni lub salonie jako kosz na kwiatka lub poduszki, koc.  W lazience mozemy w nim przechowywac reczniki lub papier. ..
ach. ..tak naprawde wiele mozliwosci .


Ktory z 4 prezentowanych kolorow wybralibyscie ???


Pozdrawiam.




środa, 15 lipca 2015


Witajcie. 
Dzis ponura pogoda za oknem.
Kawa wiec obowiazkowa. 


Kilka ujec moich nowych kubkow. 
Uwielbiam je. ...


Pozdrawiam. 

wtorek, 14 lipca 2015

Szklana kopula jest bardzo fajnym i ciekawym dodatkiem, ktory umozliwia nam zrobienie wielu dekoracji.
Wczoraj w poscie umiescilam zdjecie kopuly a w niej kaktus.
Dzis natomiast chcialabym Wam pokazac inne rownie ladne ozdoby wstawione wewnatrz sxkla.



Zaleznie od pory roku lub okazji mozemy zmieniac wnetrze pod nasza kopula. 
Wg  mnie swietne !
Pozdrawiam

poniedziałek, 13 lipca 2015


Witajcie 
U mnie dzis ponownie inspiracja z kaktusami w roli glownej. 
Tutaj propozycja pod szklana kopula.  
Nieco zapomniane oraz niedoceniane kaktusy teraz wracaja do naszych domow.  
Moja kolekcja powieksza sie kazdego dnia. 
Juz wkrotce wiecej zdjec. 
Pozdrawiam



wtorek, 7 lipca 2015

Kaktusy


Kaktus to idelany kwiatek do mojego domu. Nie wymaga pielegnacji, a i o podlewaniu nie trzeba az tak czesto pamietac :) Powyzej kilka inspiracji z pinterest, dzieki którym stwierdzilam ze i ja musze stworzyc mały zakatek zieleni.
 Oto mój mały zbiór:


Na małym stoliczku mini kaktusy, ale to dopiero poczatek, na pewno bedzię ich coraz wiecej.



Co Wy na to ??? Lubicie kaktusy???