poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Inspiracja tygodnia zegary.

Dzien dobry !!!
Inspiracją na ten tydzien sa u mnie zegary.
Co prawda mówimy że szcześliwi czasu nie licza...ale z drugie strony doskonale wiemy, że dziś zyjemy bardzo szybko, każda minuta jest na wagę złota, a wiec zegar w każdym domu to podstawa.
Poniżej kilka inspiracji z www.pinterest.com
A już jutro pokaże kilka fajnych wzorów zegarków, które wkrótce beda dostępne u mnie w sklepie.










Miłego dnia :)
Pozdrawiam

środa, 19 sierpnia 2015

Deska w kazdej kuchni to podstawa

Uwielbiamy drewno!!!! -  prawda.... tak wiec i w kuchni nie może zabraknac tego podstawowego narzedzia jakim jest wlasnie drewniana deska.
Wiadomo ze sluzy jako przedmiot na którym kroimy, ale mozemy na niej podawac takze jedzenie, sery, przekaski oraz moze nam słuzyc jako dekoracja.
Dzis prezentuje 4 rodzaje desek.


A oto  ostatni model który spelnia funkcje dekoracyjna:



Jak Wam sie podobaja???
Która wybieracie???

Ponizej kilka inspiracji z www.pinterest.com




Pozdrawiam

czwartek, 13 sierpnia 2015

Dodatki do lazienki

Tematem tego tygodnia sa dodatki do łazienki.
 Juz prezentowałam kilka fotek ktore sa rowniez tutaj zamieszczone, ale jest tez klika nowych.



Bardzo czesto zapominamy, iż łazienka jest też istotnym miejscem ktore wymaga dekoracji. Nie musza byc one wcale drogie, ani tez nie musi byc ich duzo. 
W zaleznosci od stylu w jakim mamy nasza lazienke, mozemy cos fajnego postawic co sprawi ze bedzie ona wyjatkowa i  przytulna.
Kawiatek, butelka, muszelki, zapachowe swiece czy tez olejek z patyczkami, takie skromne rzeczy a daja naprawde swietny efekt.




Pozdrawiam :)

Dzien dobry wszystkim ☺
U mnie czas na duza poranna kawe. Ulubiony kubek oraz drewniane brzozowe podstawki w roli glownej.






Od dzis zaczynam krotkie wakacje.  Jutro wyruszam w droge.... juz nie moge sie doczekac.  Nareszcie chwila odetchnienia od pracy i codziennego zycia.
Wspanialego dnia kochani!

środa, 5 sierpnia 2015

Kaktusowy szal ☺


Oto moja nowa kolekcja kaktusów.
Ktoś juz mi pisał, że mania na kwiaty szybko mnie wciągnie....no i teraz przyznaje racje :)
Uwielbiam je :)









Pozdrawiam :)