poniedziałek, 30 listopada 2015

Kolekcja Boze Narodzenie 2015



Witajcie...

Jak ten czas szybko leci .... post wisi juz od tygodnia a ja nie mialam chwili wolnej aby go opublikowac !!!!!
Tyle sie teraz u mnie dzieje, ale na szczescie samych dobrych rzeczy:)
Oto drobna foto relacja ze swietecznej kolekcji BN 2015.
A bedzie tego duzooo wiecej!
wiecej info znajdziecie na moim profilu fb :)
pozdrawiam








niedziela, 22 listopada 2015

Świąteczne rozdanie z Baba Ma Dom



Moi drodzy zapraszam Was serdecznie do udziału w konkursie organizowanym razem 
z Baba Ma Dom.
Wszystkie informacje znajdziecie na blogu oraz fanpagu Baba Ma Dom.

Do wygarnia czeka na Was metalowy kosz w kolorze czarnym z naszej kolekcji.

A wiec serdecznie wszystkich zapraszam!!!